Fotbal v regionu

14.08.2011 14:39

Vítejte na mém blogu.

 

Rozhodl jsem se, že na webových stránkách futsal.info budu mít svůj blog. 

Na blogu se chci vyjadřovat  o sportu jako takovém. Jelikož mě značně znepokojuje jak  je to s naším sportem v poslední době špatné. A to především jak z výsledkového tak i z ekonomického hlediska. Chci s proto podělit  o svůj osobní pohled na věc. Asi nejvíc mě v poslední době mrzí věci okolo fotbalu,  které se dějí v moravskozlezském kraji. V tomto kraji jsme měli kluby jako NH Ostrava ( 2.liga) momentálně hrají 1. B Třídu , FC Vítkovice (dlouho hráli 2.ligu) momentálně  muži skončili s ekonomických důvodů. Pokračuje jenom mládež. FC Hlučín (2.liga) S velkým odstupem sestoupil do MSFL. VOKD Poruba (nedávno divize)  Pak muži skončili s ekonomických důvodů a letos se přihlásili do krajského přeboru. A   nakonec co mě osobně asi nejvíc leží na žaludku je osud FC Baníku Ostrava,  který se pomalinku výsledkově  potápí. A po ekonomické stránce klubu ani nemluvně. Panu Malurovi který mě shodou okolností kdysi dávno vedl na výběru Ostravy, opravdu jeho situaci nezávidím. Vařit z vody opravdu nejde. A jestli se mu podaří zachránit takto slabý tým, tak klobouk dolů. Všichni v naději očekáváme příchod na Bazaly dua fotbalistů Svěrkoš,Magera. A pokud by opravdu přišli, tak si myslím že se to dá zachránit. Přeji Baníku i ostatním klubům aby se v budoucnu vrátily zpátky tam kde opravdu patří a fotbal začne mít v  tomto regionu zase zvuk.   Prosím, berte tento blog vždy jako můj osobní pohled.

 

Děkuji.

J.B