Futsal nemá dostatek trenérů

17.08.2011 21:44

Navštěvuji velmi  často futsalové soutěže ať už 3. třídu nebo okresní přebor a je mi známo že většina týmů nemá žádného trenéra.  Začal jsem navštěvovat i krajskou soutěž, abych zjistil jak to chodí tam. Mimochodem dle mého názoru je to velmi kvalitní soutěž z výbornými hráči! Po pár zhlédnutých turnajích jsem zjistil že je na tom velmi podobně jako nižší soutěže. Za tu dobu jsem zahlédl pouhé 3 trenéry a jinak si to hráči koučovali sami! U týmů kde trenér působil šlo vidět, že je tam jasně stanovená taktika a disciplína. U týmů kde trenér nebyl, se hráči často hádali a proto  nebyl výkon tak kvalitní! Já sám přemýšlím že se přihlásím do trenérského kurzu, neboť si myslím že se u nás futsal bude těšit stále větší oblibě, jak samotných hráčů, tak i veřejnosti. Ale také proto že se do trenéřiny bohužel nikdo nehrne:-(

 

J.B